نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مجموعه کالا بست با تامین انواع دوربین های موجود در بازار اعم از دوربین مدار بسته داهوا و هایک ویژن و انواع دوربین های نو نیم تلاش نموده تا دست مشتریان را برای انتخاب مناسب با نیازشان باز بگذارد. قیمت نصب دزدگیر اماکن به همراه لوازم جانبی در انواع مدل ها در مجموعه KALABEST ارائه می شود. فروش دزدگیر اماکن در تهران فروشگاه کالابست با راه اندازی دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی تلاش نموده تا علاوه بر فروش محصولات امنیتی و حفاظتی نیاز مشتریان خود را در زمینه نصب و تعمیرات به طور کامل رفع نماید و در این راستا واحد فروش، واحد نصب و واحد تعمییرات دزدگیر اماکن را در استان تهران دایر نموده است. خدمات فروش، نصب و تعمیر دزدگیر اماکن کالا بست در شهر تهران و تمام شهرستانهای آن اعم از دماوند، شمیران، پردیس، فیروزکوه، ملارد، پاکدشت، شهریار و اسلامشهر ارائه می گردد.

فروش دوربین مدار بسته در تهران دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی فروشگاه کالابست علاوه بر فروش دوربین مدار بسته در استان تهران خدمات خود اعم از نصب و تعمییرات دوربین را به مشتریان خود در استان تهران و شهرستان های آن شامل دماوند، شمیران، لواسان، پردیس، رودهن و بومهن، فیروزکوه، ملارد، پاکدشت، شهریار و اسلامشهر ارائه می نماید. فروش دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن در شهرستان کالابست فروش تمام محصولات را به سراسر ایران انجام می دهد و مشتریان می توانند از طریق خرید اینترنتی برای تهیه انواع محصولات موجود در سایت فروشگاه اقدام نمایند. علاوه بر فروش محصولات خدمات نصب و تعمیر دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته در استان های البرز، کرمانشاه، مازندران و گیلان تمام شهرهای تابعه از قبیل کرج، کرمانشاه، آمل، بابل، نور و رشت به مشتریان ارائه می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

قیمت تاج تبریک افتتاحیه: امروزه هر چقدر تعداد طبقه‌های تاج گل بیشتر باشد قطعاً قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند و تاج گل‌هایی که از دیزاین گل‌های گران قیمت نظیر لیلیوم، رز، آنتوریوم و … استفاده می‌شود دارای قیمت‌های بالایی هستند و به آنها اصطلاحاً تاج گل افتتاحیه لاکچری می‌گویند و امروزه تا هایی نیز با گل‌های داوودی و میخک و ژربرا و … وجود دارند که به آنها تاج گل ارزان‌قیمت می‌گویند. سفارش اینترنتی تاج گل افتتاحیه از هانی گل: امروزه فروشگاه هانی گل انواع تاج گل‌ها و سبد گل و دسته‌گل‌ها را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی در سرتاسر تهران به مشتریان عرضه می‌شود و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن چنین تاج گل‌هایی را خریداری نمایید.

 شما می‌توانید بهترین تاج گل‌های یک طبقه و دو و سه و چند طبقه را خریداری و از طریق اینترنت سفارش دهید. همچنین اگر تاج گل مدنظرتان را در وب‌سایت هانی گل مشاهده نکرده‌اید می‌توانید با ارسال عکس آن به شماره تماس ما به راحتی همانند آن تاج گل را برای شما آماده سازیم. سفارش آنلاین دسته گل افتتاحیه: اگر شما به یک مراسم افتتاحیه خاص و بزرگ دعوت شده‌اید و نمی‌دانید که چه هدیه‌ای خریداری نمایید، قطعاً بهترین راهکار استفاده از تاج گل است که به مراسم شما شکل رسمی و خاص می‌دهد و می‌توانید برای عرض تبریک چنین مراسم‌هایی از تاج گل‌های بزرگ و زیبا استفاده نمایید. برای آگاهی از قیمت تاج گل تبریک افتتاحیه با گروه پشتیبانی هانی گل در تماس باشید و سفارش‌های خود را ثبت کنید.

سؤالات متداول: چرا برای عرض تبریک باید تاج گل اهدا کنیم؟ معمولاً تاج گل‌ها بهترین هدیه و پیشکش برای عرض تبریک و شادباش است که می‌توانید به راحتی تاج گل را آنلاین خریداری کرده و درب محل مراسم تحویل بگیرید البته نگران نباشید اگر نتوانید در این مراسم شرکت کنید، تاج گل با یک کارت با متن دلخواه و اسم شما قرار می‌گیرد که صاحب مراسم متوجه هدیه شما خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

Google Search Console

Genel Bakış: Google Search Console, online pazarlamacıların, web geliştiricilerin veya web sitesi yöneticilerinin Google arama sonuçlarındaki görünürlüklerini kolayca takip etmelerine yardımcı olan ve Google tarafından sunulan ücretsiz bir  SEO Analiz araç olarak bilinmektedir.

Özellik ve Avantajları: Google Search Console, kullanıcıların en yaygın teknik SEO sorunlarını teşhis etmesine yardımcı olan araç ve raporlar sunar. Google’ın web tarayıcılarının sitenizdeki tüm sayfalara erişebildiğini doğrulamak, yeni sayfaların beklendiğinde dizine eklenmesini sağlamak ve Google web sitenizde dizine ekleme veya spam sorunları tespit ettiğinde uyarı almak için Search Console kullanmak mümkündür. Arayüz, teknik SEO eklentilerinin yanı sıra, pazarlamacıların web sitelerinin önceki bağlantı profilini incelemelerine ve Arama sonuçlarındaki tüm anahtar kelime sıralama konumlarını izlemelerini sağlar.

Fiyatlandırma: Google Search Console tamamen ücretsizdir. Başlamak için yukarıdaki bağlantıyı ziyaret edin ve yönlendirmeleri takip edin.

GTmetrix Genel Bakış: GTmetrix, web sitenizdeki site hızını ve kullanıcı deneyimini etkileyebilecek teknik sorunlar konusunda sizi uyaran bir performans analizi ve raporlama aracıdır. Google, bir sıralama faktörü olarak kullanıcı deneyimine giderek daha fazla odaklanmaya başladı. Bu nedenle, sayfa yükleme süreleri gibi faktörlerin iyileştirilmesinin arama motoru sıralamalarınızı olumlu yönde etkilemesine yardımcı olacak iyi analiz araçlarından birisidir.

Özellik ve Avantajları: Gtmetrix; Google PageSpeed Insights ve Yahoo! Y Slow’la aynı kurallara göre web sitenizden performans verilerini alır, ardından size platformdaki diğer kullanıcılara göre bir performans puanı ve dizine alınmış bir derecelendirme oluşturur. Sayfa hızınızı objektif olarak ölçebilecek ve diğer web siteleriyle nasıl karşılaştırdığınızı izleme imkânı sunar.

Sonraki adım optimizasyondur: GTmetrix, sayfa yükleme sürelerinin toplam sayfa boyutuna ve toplam istek sayısına nasıl bağlandığını görselleştirmenize yardım eder. Böylece ziyaretçileriniz için kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve Arama motoru sonuçlarındaki sıralamada yükselmek için en iyi stratejiyi uygulamak mümkün hale gelir.

Fiyatlandırma ve Erişim: Bu aracın, kullanıcıların rapor filtrelerine ve ek özelliklere sınırlı erişimle üç adede kadar URL’yi izlemesine olanak tanıyan kaliteli bir ücretsiz sürümü mevcut. Ücretli paketler ayda 14,95 ABD dolarından başlıyor ve analiz sunucusuna öncelikli erişim, uzak mesafeden ve anlık olarak izleme, video yakalama ve daha fazla tarama ve tespit özelliği yer almaktadır.

 



:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اولین موضوعی که باعث می شود فردی اقدام به خرید دزدگیر کلاسیک کالابستکند بالا بردن سطح امنیت محیطی است که او می خواهد آنجا را به واسطه این دستگاه بالا ببرد. حالا چرا کیفیت دزدگیر اینقدر مهم است و خریداران می بایست هنگام خرید محصولی مطمئن و بی نقص خریداری کنند؟  در جواب باید گفت که دزدگیر یا محکوم است درست کار کند و یا اصلا به کار نمی آید. کارکرد دزدگیر اینطور نیست که به مانند خیلی از دستگاه های دیگر با آن بشود گژ دارو مریض کنار آمد. فرض کنید در خانه خود از دزدگیر اماکن استفاده نموده اید و با خیال راحت از اینکه خانه امن شده و اگر کس ناشناسی به نحوی وارد خانه شود شما مطلع می شوید و آژیر به صدا در میاد، خانه را ترک کرده اید. شب هنگام در زمانی که کیلومترها از خانه فاصله دارید ناگهان از طرف دزدگیر منزل با شما تماس گرفته می شود و شما سراسیمه و نگران باید فکری کنید که چه کسی اکنون می تواند به شما کمک کند. پس از ساعاتی و هماهنگ کردن با همسایه یا مدیر ساختمان یا خانواده تان متوجه می شوید که هیچ اتفاقی نیفتاده و دزدگیر بی دلیل تحریک شده و هم شما را نگران کرده و هم صدای آژیرش همسایگان را ترسانده و آزده خاطر نموده و آنجاست که آرزو میکردید که کاش واقعا اتفاقی می افتاد! کافیست یکبار دیگر این اتفاق بیفتد که شما کل سیستم دزدگیر را باز کرده و به سطل زباله بیندازید. از این رو انتخاب یک دزدگیر اماکن مطمئن بسیار ضروری به نظر می رسد. کلاسیک برندی با سابقه در امر ساخت دزدگیر می باشد که فعالیتی غیر از فروش دزدگیر کلاسیک کالابست ندارد. تنوع تولیداتش خیلی گسترده نیست و با این سابقه طولانی همچنان قطعاتی هستند که کلاسیک با برند خود آن ها را عرضه نکرده است به طور مثال شوک سنسور، پدال دزدگیر و مگنت سیم دار همچنان در سبد کالایی کلاسیک دیده نمی شود و اگر به این لوازم نیاز باشد باید آنها را از دیگر برندها تهیه کرد. در مورد چرایی این موضوع باید از کلاسیک سوال کرد اما مورد خوب این است که اصلی ترین تجهیزات دزدگیر مثل مرکز دزدگیر، چشمی وایرلس و سیمی را خود تولید کرده که بسیار با کیفیت هستند.

معمولا اکثر مشکلاتی که در دزدگیر منزل کلاسیک کالابست وجود دارند از چشمی ها نشات می گیرند که تشخیص درستی از محیط دریافت نمی کنند و به همین دلیل است که ممکن است بی دلیل آژیر دزدگیر را به صدا درآورد. اما چشمی سیمی آلفا پلاس و چشمی وایرلس Fox2 شرکت کلاسیک به راستی به نقص هستند و در صد خطایی کمتر 1 صدم درصد را دارند که این مقدار بسیار بی نظیر است. با اینکه گستره محصولات کلاسیک بالا نیست اما با همین محصولات می توان پوشش دهی امنیتی از یک خانه کوچک تا یک مجتمع چند واحدی و حتی کارخانه را به راحتی انجام داد. پنل مرکزی دزدگیر کلاسیک برای پوشش دهی خانه و یا یک دفتر یا فروشگاه کافی به نظر می رسد که میتوان از آن 4 زون با سیم و 15 زون بی سیم آن بهره برد. اما اگر به پوشش دهی بیشتر و تبعا به تعداد زون های بیشتری نیاز بود کلاسیک پنل اکسپندر دیگری عرضه کرده تا تعداد زون را جمعا تا 12 عدد ارتقا دهد. این اکسپندر نشان می دهد که کلاسیک چقدر به دستگاه های خود مطمئن است و می خواهد نظر خریداران بزرگ را نیز به محصولات خود جلب نماید.  این را می توان کنار مرکز مانیتورینگ کلاسیک گذاشت که بشود برنامه این شرکت را ساماندهی محصولاتش برای استفاده از فروشگاه ها، مجتمع ها و حتی بانک ها دانست، جایی که محصولات با کیفیتی نظیر پارادوکس سالها طلایه دار فروش حرفه ای در این بخش بودند. اگر به برچسب قیمتی محصولات کلاسیک نگاهی بیندازیم متوجه می شویم این محصولات کمی از ارزان ترین دزدگیرهای اماکن گرانتر و با برندهای خارجی تفاوت فاحش قیمتی دارد. دزدگیر های وارداتی ارزان تر عموما قابل اطمینان نیستند و همانی می شوند که در پاراگراف دوم به آن اشاره کردیم. البته در کنار کلاسیک برند هایی نظیر فایروال، آنیک و سایلکس و کپ نیز کیفیت خوبی دارند که نشان دهنده ارتقاء تولیدات داخلی در ساخت انواع دزدگیر می باشد. پس جمع بندی این بخش این است که با اینکه قیمت دزدگیر منزل کلاسیک کالابست مناسب است اما برچسب قیمتی معقولی دارد تا این محصولات قابل دسترس تر برای هر مصرف کننده ای باشد.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تاج گل تشییع جنازه یک چیدمان دایره ای از گل ها و شاخ و برگ است و خرید تاج گل ترحیم اغلب به عنوان ادای احترام برای یک فرد متوفی استفاده می شود. معمولاً از گل‌ها و گیاهان سبز مانند گل رز، نیلوفر و شاخه‌های صنوبر ساخته می‌شود و ممکن است شامل یک روبان یا بنر با پیام تسلیت باشد. تاج گل های مراسم ترحیم را می توان در اندازه ها و سبک های مختلف ساخت و می توان آن را به گونه ای طراحی کرد که منعکس کننده سلایق شخصی و علایق شخصی باشد. برخی از ویژگی های رایج تاج گل ترحیم عبارتند از: شکل دایره ای یا نیمه دایره ای که نماد عشق ابدی و چرخه زندگی است روبان یا بنری با پیام تسلیت، مانند "به یاد عاشقانه" یا "برای همیشه در قلب ما" گل ها و شاخ و برگ هایی که معنای نمادین دارند، مانند گل رز برای عشق، نیلوفر برای پاکی، و شاخه های صنوبر برای قدرت. انواع رنگ ها و بافت ها برای ایجاد یک ادای احترام بصری جذاب و معنادار گزینه ای برای گنجاندن وسایل شخصی مانند عکس یا یادگاری در طرح تاج گل تاج گل‌های تشییع جنازه اغلب در مراسم تشییع جنازه یا بیداری به نمایش گذاشته می‌شود، و همچنین ممکن است به عنوان راهی برای ابراز همدردی و آرامش در زمان از دست دادن آنها به خانه خانواده داغدار ارسال شود.

ویژگی‌های تاج گل به طراحی و سبک تاج گل و همچنین ترجیحات شخصی شخصی که به یاد می‌آید بستگی دارد. با این حال، برخی از ویژگی های رایج خرید تاج گل ترحیم هانی گل عبارتند از:

     شکل دایره ای یا نیمه دایره ای: شکل دایره ای تاج گل تشییع جنازه اغلب برای نماد عشق ابدی و چرخه زندگی استفاده می شود.

     گل و شاخ و برگ: تاج گل های تشییع جنازه ممکن است شامل انواع گل و شاخ و برگ باشد که معنای نمادین دارند. برای مثال، گل رز ممکن است برای نشان دادن عشق استفاده شود، در حالی که نیلوفرها ممکن است نماد پاکی باشند. شاخه های صنوبر اغلب در تاج گل های تشییع جنازه برای نماد قدرت استفاده می شود.

     روبان یا بنر: بسیاری از تاج گل های تشییع جنازه شامل روبان یا بنری با پیام تسلیت است، مانند "به یاد عاشقانه" یا "برای همیشه در قلب ما".

     شخصی سازی: تاج گل های تشییع جنازه ممکن است سفارشی شود تا منعکس کننده سلایق و علایق شخصی شخصی باشد که به یادگار مانده است. این ممکن است شامل گنجاندن وسایل شخصی، مانند عکس یا یادگاری، در طرح تاج گل باشد.

     جذابیت بصری: تاج گل های مراسم ترحیم اغلب به گونه ای طراحی می شوند که از نظر بصری جذاب باشند و از رنگ ها و بافت های مختلف برای ایجاد یک ادای احترام زیبا و معنادار استفاده می شود.

تاج گل های تشییع جنازه معمولاً به عنوان راهی برای گرامیداشت و یادآوری یک فرد متوفی استفاده می شود و اغلب در مراسم تشییع جنازه یا بیداری نمایش داده می شود. آنها همچنین ممکن است به عنوان راهی برای ابراز همدردی و آرامش در زمان از دست دادن به خانه خانواده داغدار فرستاده شوند.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اگر در اینترنت جستجو می کنید که متوجه شوید قهوه قوی یعنی چه باید به شما بگویم که هر شخص معنی خاص خودش را در ذهنش دارد و قهوه قوی در ذهن همه یکی نیست. معمولا افرادی که در صنعت قهوه هستند قوی را این گونه تفصیر قهوه فروشی آنلاین می کنند. نسبت جامدات به مایعات یک نوشیدنی .

استحکام منحصراً به فرآیند دم کردن اشاره دارد. یک نوشیدنی قوی با استفاده از نسبت جامدات به آب بالاتر درست می شود و به غلظت نوشیدنی به جای برشته شدن اشاره دارد. اسپرسو طبق تعریف یک نوشیدنی، قوی است چون که نسبت به بقیه انواع نوشیدنی ها دارای غلظت بیشتری هست و با نسبت آب کمتری نسبت به بقیه انواع قهوه دم می شود.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مدل SG8  جزو دسته دزدگیر بیسیم سایلکس محسوب می شود که تمام زیرمجموعه های آن قابلیت استفاده به شکل بیسیم و وایرلس را دارا می باشند. دزدگیر منزل سایلکس سیم کارتی برند سایلکسیکی از بهترین انتخاب ها برای دزدگیر منزل می باشد و با توجه به نیاز های کاربر می توان هریک از سه مدلی که در بالا معرفی شده اند را استفاده نمود. مدل لایت دزدگیرسیمکارتی سایلکس است اما اگر کاربر بخواهد علاوه بر سیمکارت از خط شهر هم استفاده نماید می بایستیکی از مدل هایSG8-SیاSG8-Q (هم سیمکارتی و هم خط شهری) را انتخاب نماید. قیمت دزدگیر اماکن سایلکس انچه در قیمت دزدگیر منزل و اعلام سرقت اماکن تاثیرگذار است علاوه بر کیفیت محصول و برند قابلیت های آن می باشد به عنوان مثال دزدگیر سیمکارتی هست یا خیر، قابلیت اتصال به خط شهری دارد یا خیر، تعداد زون های تحت پوشش، پشتیبانی از باطری و داشتن اپلیکیشن اختصاصی که برند سایلکس تمام این ویژگی ها که مورد نیازیک سیستم امنیتی خوب هست را دارا می باشد. بهترین قیمت دزدگیر سایلکسSG8 پلاس را از ما بخواهید. خرید دزدگیر سایلکس از نمایندگی سایلکس کالابست نه تنها مزیت ضمانت اصالت کالا را شامل می شود بلکه دارای گارانتی نیز می باشد تا خیال مشتری از بایت خریدی مطمئن راحت باشد. بهترین دزدگیر سایلکس جدیدترین ورژن سایلکسSG8 است و در رابطه با انتخاب بهترین مدل آن باید در نظر داشت که تفاوت سه مدل فوق در کارایی و ویژگی های آنهاست و از لحاظ کیفیت همگی در یک سطح هستند.

نمایندگی فایروال کالابست فروشگاه کالا بست به عنوان نمایندگی دزدگیر فایروال در تلاش است تا علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود قیمت تمام شده دزدگیر فایروال را برای آنان به حداقل رسانده تا ضمن بهره مندی از خدمات مجموعه کالا بست، کیفیت بالا را با قیمت مناسب در اختیار داشته باشند. فروش دزدگیر اماکن فایروال در مجموعه کالا بست امکان پشتیبانی کامل از محصول را در اختیار مشتریان می گذارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه، مصرف کننده متضرر نشده و از خدمات پس از فروش بهره مند گردد. دزدگیرFIREWALLیکی از برندهای شناخته شده سیستم اعلام سرقت در بازار است که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. این برند دارای انواع دزدگیر سیمکارتی، خط شهری و بیسیم هست که متناسب با محیط نصب از هر کدام می توان استفاده نمود. دزدگیر اماکن فایروال دارای مدل های متنوعی است که شامل F6، F7، F9  و F10 می شوند که جدید ترین آنها دزدگیر فایروالF9 و F10 هستند. این مدل ارزانترین دزدگیر فایروال به حساب می آید. دزدگیر فایروالF9 اینمدل قابلیت اتصال به خط شهری و اتصال سیمکارت را به صورت همزمان دارد، قابلیت هشدار قطع برق شهر (قطع، وصل و ضعف با اعلام ولتاژ برق)، قابلیت ضبط 17 پیام به صورت جداگانه، قابلیت شنود صدای محیط، دارای 8 زون با سیم و بی سیم و دارای فرکانس 315 مگاهرتز می باشد. دزدگیر اماکن فایروالF10 مدل F10 دارای برد یک تکه دو هسته ای بدون هیت سینک است؛ دارای 8 زون که امکان پارتیشن بندی آن به صورت 4 بخش مستقل وجود دارد؛ قابلیت ارسال کلیه گزارش ها و هشدارهای دستگاه از طریق تلگرام (به چت شخصی، گروه و کانال) را دارد. این مدل نیز هم به خط شهری وصل می شود و هم قابلیت اتصال سیمکارت را دارد و مزیت آن نسبت به مدل F9 اینست که دارای 7 رله کنترلی می باشد.

نمایندگی دزدگیر فایروال کالابست تقریبا تمام موارد مورد نیازیک سیستم امنیتی مناسب را در محصولات خود به کار گرفته است و تفاوت مدل های آن در امکانات جانبی دستگاه می باشد. دزدگیر فایروالF7 مدل F7یکی از ساده ترین انواع دزدگیر فایروال است که از ویژگی های آن می توان به تلفن کننده خط شهری، دارای 4 زون با سیم و 3 زون بیسیم و دارای مد دینگ دانگ و زون 24 ساعته اشاره نمود.

بهترین مدل دزدگیر جی ام کا دزدگیر اماکن جی ام کا دارای 5 مدل است که بهترین های آن ‏GMK-T‏1، ‏GMK‏-890 و ‏GMK‏-910 ‏‏می باشند. به لحاظ کیفیت تمام این مدل ها محصول جی ام کا بوده و بالتبع از کیفیت یکسانی برخوردار می باشند اما ویژگی های آنها با هم ‏‏متفاوت است. پرفروش ترین دزدگیر  نمایندگی دزدگیر جی ام کا مدل ‏GMK-M‏2یاGMK‏-890 می باشد. دزدگیرGMK-T‏1 این مدل ساده ترین دزدگیر ‏‏منزل جی ام کا است که حداقل هاییک سیستم امنیتی را دارا می باشد و تنها از طریق خط شهری کار می کند. برای مواردی که کاربر ‏‏به دنبال یک سیستم ارزان باشد از این مدل استفاده می شود. دزدگیر منزل ‏GMK‏-890یاGMK-M‏1 مدل 890 یکی از پر تقاضاترین ‏‏محصولات برند جی ام کا است و از قابلیت های آن می توان به دارا بودن 8 زون با سیم و بیسیم، دارای 20 حافظه سخنگو برای ‏‏اعلام سرقت و اعلام حریق، ذخیره سازی 10 شماره تلفن برای اعلام سرقت، قابلیت شنود از طریق برقراری تماس با سیمکارت ‏‏دستگاه و قابلیت اتصال سیمکارت به پنل مرکزی نام برد.



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

نیاز به کرکره برقی از انجایی امد که استفاده از کرکره‌های دستی آهنی دشوار بود و در اثر گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض باد و باران ظاهر متفاوتی پیدا می‌کردند و نیاز بود که مجددا رنگ‌آمیزی شوند. نسل بعدی کرکره‌ها حفاظ‌های آکاردئونی‌ بودند که به دلیل مراحل ساخت و رنگ‌آمیزی دشوار قیمت بالایی داشتند. همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن کرکره برقی درفا شد. کرکره‌های برقی و پرده برقی را می‌توان از انواع درب‌ اتوماتیک شیشه ای برشمرد. استفاده از این نوع کرکره‌ها در مکان‌هایی مانند درب‌های پارکینگ، مرکز‌های تجاری و مغازه‌ها بسیار رایج است.

امروزه استفاده از کرکره‌های برقی فقط به مغازه‌ها و مرکز‌های تجاری خلاصه نمی‌شود و کاربردهای زیادی در مکان‌ها مختلف پیدا کرده است. شاید بتوان مهم‌ترین مزیت خرید کرکره برقی درفا را دوام و مقاوت بالای آنها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دانست. در ادامه قصد داریم به انواع کرکره‌های برقی اشاره کنیم. کرکره‌های برقی پارکینگ این نوع از کرکره‌های برقی باعث بالا رفتن امنیت و ایمنی در پارکینگ‌ها می‌شوند. درب‌های پارکینگ کرکره ای نیاز به فضای زیادی ندارند و هنگام باز شدن زیر سقف جمع می‌شوند که این موضوع باعث افزایش فضای تردد برای ساکنین می‌شود. باز و بسته شدن این کرکره‌ها به وسیله‌ی ریموت صورت می‌گیرد و اتوماتیک هستند. از آنجایی که این توع از کرکره‌ها در طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی موجود هستند امکان هماهنگ کردن طرح و شکل آنها با نمای ساختمان وجود دارد.

کرکره برقی موجب می‌شود ایمنی مغازه ها و پارکینگ ها افزایش یابد. در مغازه ها اغلب بر روی درب اصلی، کرکره برقی نصب می‌شود. این کار باعث افزایش امنیت می‌شود. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها و قیمت کرکره برقی دُرفا آشنا کنیم. لطفا در ادامه این مطلب، همراه درفا باشید. کرکره برقی چیست؟ کرکره برقی نوعی کرکره مدرن است که دارای یک موتور کوچک می‌باشد. این کرکره با کمک موتور خود، هنگام فشار دادن یک دکمه، به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. انرژی لازم برای انجام این کار، توسط نیروی برق تامین می‌شود. در نتیجه، کرکره‌های برقی بدون اتلاف وقت و تنها در طی چند ثانیه باز یا بسته می‌شود. به طور معمول برای ساخت کرکره‌های برقی از متریال آلومینیوم یا فولاد استفاده می‌شود. این متریال ها علاوه بر استحکامی که دارند، قابلیت رنگ‌آمیزی نیز دارند. از این رو می‌توانید با هر طرح و رنگ دلخواهی که مد‌نظرتان است، آن را رنگ‌آمیزی کنید.

کرکره برفی هایی که شرکت درفا نصب می‌کند دارای ویژگی های استاندارد و قابل قبول می‌باشد‌. همراه درفا باشید تا در ادامه به بررسی این مزایا بپردازیم. کرکره برقی دُرفا به دلیل متریال خوب و باکیفیتی که دارد، در برابر انواع اسیب ها مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. در نتیجه به هنگام بارش برف و باران، مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. کرکره‌های برقی عایق تا حدودی عایق صدا بوده و از حجم زیاد آلودگی های صوتی، می‌کاهند. این محصولات فضای زیادی اشغال نکرده و از نظر وزن سبک هستند. همانطور که پیش از این هم به این موضوع اشاره کردیم، کرکره‌های برقی از نظر امنیت، در میان شیر کرکره ها رتبه اول را کسب کرده است. تمام لوازم کار این کرکره در یک دکمه خلاصه می‌شود‌ و. شما می‌توانید با فشردن آن، کرکره را به سمت پایین یا بالا هدایت کنید. کرکره‌های برقی برخلاف کرکره‌های دستی، نیازی به قفل جانبی ندارند.

در کرکره‌ای که از تیغه فولادی استفاده می‌شود، این نقطه ضعف بر‌طرف شده است. نحوه ثبت سفارش و خرید کرکره برقی درفا فروشگاه درفا یکی از باتجربه‌ترین و معتبرترین فروشگاه های کشور در زمینه تولید و نصب انواع درب و کرکره های اتوماتیک می‌باشد. درفا با به‌کارگیری کارشناسان و متخصصان باتجربه و مجرب در زمینه کرکره‌های برقی و درب اتوماتیک، توانسته است به یک برند معتبر در ایران تبدیل شود. شما عزیزان می‌توانید برای ثبت سفارش محصول مورد نظر خود، از مشاوران درفا کمک بگیرید تا یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اولین شخصی که موفق شد دزدگیر اماکن را تجاری سازی کند و به تولید انبوه رساند، و فروش دزدگیر ‏اماکن را آغاز کرد، ادوین هولمز (‏Edwin Holmes) ‎بود. دزدگیر اماکن یک سیستم امنیتی است که شما را از تلاش افراد برای ورود غیر مجاز به منزل، محل کار و یا دیگر اماکن آگاه می کند. ‏در ادامه قصد داریم به طور خلاصه به بررسی تاریخچه و امکانات آن بپردازیم. اولین سیستم هشدار الکترو مغناطیسی در جهان ‏توسط شخصی به نام آگوستوس راسل پاپ (‏Augustus Russell Pope) ‎در سال 1853 میلادی در آمریکا ثبت اختراع شد. پیش از ‏آن مردم برای حفاظت از محل سکونت خود از سگ‌های نگهبان و یا زنگ‌های مکانیکی استفاده می کردند. ‏ به همین دلیل وی برای تبلیغ دستگاه الکترونیکی دزدگیر اماکن خود از تلگراف استفاده کرد. بعدها شرکت او تحت نام شرکت حفاظت ‏الکتریکی هولمز معروف شد و موفقیت زیادی در فروش این محصول به دست آورد. سیستم های ضد سرقت جدید،  امکانات بسیار ‏بیشتری نسبت به مدل‌های اولیه دارند. این سیستم از چند سنسور، دوربین‌های مدار بسته ، پنل کنترل، تجهیزات هشداردهنده و یک ‏صفحه کلید برای اعمال تنظیمات و کنترل سیستم تشکیل شده است. علاوه بر این، دزدگیرهای امروزی معمولا دارای سنسور ‏هشداردهنده آتش سوزی ، نشت گاز و غیره نیز هستند و از طریق تلفن ثابت یا موبایل حضور افراد غریبه در منزل یا تلاش برای آن ‏را به شما اطلاع می‌دهند. همچنین از طریق نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود می توانید از راه دور آن را کنترل نمایید. شما ‏میتوانید امروزه خرید دزدگیر منزلخود را حتی بصورت اینترنتی هم انجام دهید. امروزه با توجه به اینکه اعضای خانواده ساعات ‏زیادی از روز را در بیرون از منزل به سر می برند، خرید دزدگیر منزل می‌تواند کمک زیادی به حفاظت از اموال آن ها نماید. اگر ‏امکان استخدام نگهبان برای حفاظت از محل کار خود ندارید، می توانید نسبت به خرید دزدگیر منزل کالابست اقدام کنید.‏

خرید دزدگیر اماکن کلاسیک با توجه به کیفیت و قیمت متمایز، برند کلاسیک مشتری و متقاضیان خاص خودش را دارد؛ برای افرادی که به دنبال خرید دزدگیر مقرون به صرفه هستند این برند پیشنهاد نمی شود اما اگر کسی کیفیت و قدرت سیستم اعلام سرقت برایش مهم است خرید دزدگیر کلاسیک بهترین انتخاب می باشد. دزدگیر کلاسیک: دزدگیر اماکن کلاسیک جزو قدیمی ترین و با کیفیت ترین انواع سیستم اعلام سرقت ساختمان است که از آن برای مکان های مختلف از اصناف و مغازه های لوکس فروشی، طلا و جواهر فروشی و کارخانه ها گرفته تا منزل و باغ و ویلا استفاده می شود. کلاسیکیکی از قوی ترین دزدگیر های موجود در بازار ایران است که سابقه خوبی در میان مصرف کنندگان دارد و از مشتریان پر و پاقرصی بهره می برد. دزدگیر کلاسیکZ4 ULTRA Z4 ULTRAیکی از بهترین مدل های کلاسیک است که از امنیت بالایی برخوردار می باشد. ویژگی های این محصول: سیستم رمز 64 بیتی با رمز متغیر(TERACODE) امکان کنترل سیستم با پیامک از طریقG1 ULTRA امکان افزاریش زونها تا 12 زون بوسیلهExpander Pro امکان ست کردن 15 چشم بی‌سیمFOX2 با قابلیت آدرس‌دهی و نامگذاری امکان ست کردن 15 مگنت بیسیم پالس با قابلیت آدرس دهی و نامگذاری امکان ست کردن 15 ریموت با قابلیت آدرس دهی امکان نظارت مرکزی بر دستگاه بوسیله اپلیکیشنClassic Central (مناسب سازمان‌هایی با شعبات متعدد) ارسال گزارش اتفاقات با پیامک از طریقG1 ULTRA آلارم هوشمند برای پدال (پیامک و آژیر) امکان استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر از طریق پیامک امکان فعال کردن پیامک اولین ورود بوسیله ریموت امکان غیرفعال کردن زون 24 ساعته بوسیله ریموت امکان فعال و غیر فعال کردن دینگ‌دانگ  برای زون 1 اپلیکیشن موبایل برای گوشی‌هایApple و Android

قیمت دزدگیر کلاسیک نسبت به دستگاه های هم رده خود نسبتا بالاتر است و مهمترین دلیل آن کیفیت بالاتر این برند می باشد البته تلفن کننده آن نیز به عنوان یک وسیله جانبی باید خریداری شود و این عامل قیمت تمام شده برای مصرف کننده را افزایش می دهد.

 

نمایندگی فروش دزدگیر کلاسیک کالا بست همواره تلاش نموده تا بهترین محصولات را در فروشگاه خود عرضه نماید و در این راستا نمایندگی دزدگیر کلاسیک را برعهده دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تحقیق و مشاوره با توجه به تفاوت بین کسب و کار ها، تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی برای هر یک وجود دارد. تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید.

از خودتان بپرسید که اهداف و نگرانی های امنیتی شما کدام اند؟ آیا کسب و کار شما در گذشته قربانی سرقت یا خراب‌کاری بوده است؟ لذا اکیدا توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید.

چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند.

بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید. انتخاب برند دوربین های مداربسته یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است. برند محصول در واقع یکی از ملاک های تضمین کیفیت کالا است.

با توجه به کارایی، نوع دوربین، جنس دوربین و برند آن قیمت دوربین مدار بسته متفاوت می باشد.

از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. به همین دلیل ممکن برای برخی از ما انتخاب کمی دشوار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()